sobota, 16 maja 2015

Rozważanie.

       Czy kiedykolwiek czułeś przeszywający strach, że otaczający Cię świat to tylko złudzenie? Czy gubiłeś się pośród rozważań, która wiara jest tą właściwą, prawdziwą? Czy zastanawiałeś się nad tym, jak powinieneś postępować; korzystać ze wszystkiego i doświadczać intensywności życia, a może wypełniać przykazania i dążyć do sacrum? Myślałeś nad tym? 

       Ja rozmyślam ciągle, zbyt dużo myślenia szkodzi. To rozmyślanie sprawiło, że się zgubiłam i wytworzyłam chaos we własnej głowie. Nie mam pojęcia jak przeżyć kolejny dzień i czym mam się kierować. Nie widzę swojej przyszłości. Mętlik myśli zakrył moje perspektywy niczym gęsta mgła przykrywa łąki latem o świcie. Nie potrafię dokonywać najprostszych wyborów. Pogubiłam się w tym życiu i zmęczyłam ciągłym poszukiwaniem odpowiedzi na tak wiele niepokojących mnie pytań.

      Potrzebuję kogoś, kto pomoże mi ogarnąć ten bałagan i wyciągnie mnie na powierzchnię normalnego doświadczania spraw codziennych. Potrzebuję kogoś, kto odpowie mi na te wszystkie pytania i pokaże, jak właściwie funkcjonować. Potrzebuję kogoś, kto mnie naprawi i ocali od samej siebie, kogoś, kto mnie uratuje. Napraw mnie.  

~Keira

1 komentarz:

  1. Co się dzieje, to, co piszesz jest piękne, ale zbyt pesymistyczne. Pamiętaj jesteś wspaniała i jedyna w swoim rodzaju. Jesli ktoś cię zranił, to nie przejmuj się nim, nie jest ciebie wrt.

    OdpowiedzUsuń