poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Ab ovo

Witajcie, jest to pierwszy post na moim blogu. Znajdziecie tutaj liryczną stronę mojej osobowości; m.in. będę dzieliła się z wami moimi przemyśleniami na różne tematy, a także moją twórczością z zakresu fotografii i liryki, a nawet prozy. W komentarzach chciałabym, abyście wyrażali swoją opinię, konstruktywna krytyka jak najbardziej- mile widziana.
Nie będę pisała tu podstawowych informacji o sobie, ponieważ chciałabym, abyście wyrobili swoje postrzeganie mojej osoby na podstawie tego, co zamieszczę w kolejnych postach. Zapraszam do lektury. :)



Wszystkie fotografie i teksty zamieszczone na niniejszej stronie są moją własnością i zastrzegam sobie wyłączne prawo do ich wykorzystywania i publikacji. Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć oraz treści bez mojej zgody jest naruszeniem praw autorskich i podlega odpowiedzialności zgodnie z postanowieniami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Z poważaniem, Keira.


Moją twórczość możecie znaleźć również tutaj:
http://hermansphoto.tumblr.com/
https://www.facebook.com/hermansphoto


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz